cr: tumblr
 
Borde egentligen läsa till mitt historieprov som jag har på onsdag, men orkar verkligen inte. Känns som att jag greppat allting redan, med undantag för någon liten grej, och orkar bara inte. Ska nog borsta tänderna och sedan läsa lite i Eleanor & Park och lite av den där historian. Har inte bloggat på ett tag igen, men har inte riktigt tagit mig tiden till det och har inte direkt haft något att säga. Talet (nationella) i svenska gick faktiskt överraskande bra och jag är faktiskt nöjd. Hörförståelsen i engelskan ska vi dock inte prata om, speciellt inte sista delen då jag inte lyssnade speciellt aktivt och missade kring fyra frågor.
 
Imorgon sänds säsongsavslutningen av Supernatural i USA och för en gångs skull ska jag på onsdagen försöka hålla mig borta från allt vad kallas sociala medier tills jag själv sett avsnittet. Vill inte spoila det (som jag gjort med så mycket annat) bara för att jag är så himla nyfiken. Men avsnittet verkar bra, och tydligen är det en så stor plot twist i slutet att till och med Misha tyckte att det var att ta i. Förstår ni, Misha. Misha Collins. Då är det inte bra. Dessutom antydde både Jared och Jensen samma sak, så antingen lär jag väl sitta gråtandes framför datorn eller i chocktillstånd, vad som är bättre vet jag däremot inte.
 
Annars tittar jag rätt mycket youtube-videor när jag borde göra mycket annat. Speciellt Zoella (Zoe) och PointlessBlog (Alfie) på senaste tiden. Kanske ska börja följa Caspar och Marcus också, men är inte riktigt säker ännu. Hmmm.
 
Nu när jag tittar på det här inlägget ser jag hur flummigt det är, men jag orkar inte göra något åt det. Hej, jag lever i alla fall. Imorgon ska jag försöka lära mig allt om första världskriget, arbeta på min samhällsuppgift och börja på den där förbaskat tråkiga idrottsuppgiften.
 
 

Kommentera

Publiceras ej