cr: weheartit
 
Ska just börja dra mig mot sängen, för tydligen var påsklovet redan över och skolan börjar med en rivstart imorgon. Kom idag på att jag har en uppsats med stoppdatum i slutet på denna vecka samt en redovisning som jag inte ens börjat på som ska vara färdig för presentation till på fredag. Nämnde jag att den är på tyska?
 
Annars har sista lovdagen spenderats med fotbollsmatch (första tävlingsmatchen för säsongen) som vi dessutom vann med 4-1! Efter det blev det god mat på Allemans (deras kycklingsallad är helt gudomlig) och därefter lyxade jag och lillasyster till det lite med en liten mjukglass. Nu på kvällskvisten har jag hunnit trycka i mig en apelsin och en skål vaniljkvarg och hallon eftersom att jag var döhungrig. Sen har jag också tittat tre avsnitt av Orphan Black och kan fortfarande inte komma över hur bra serien är! Intressant koncept och lagom mycket creepiness = me like. Dessutom är Tatiana Maslany helt magnifik i huvudrollen! (huvudrollerna)
 
Äh, nu svamlar jag bara på. Funderar på att gå på gymmet efter skolan imorgon men vet inte riktigt. Å ena sidan hade en vilodag varit skönt, men å andra sidan har jag i princip bara haft vilodagar detta lov. Men vi ser väl. Förhoppningsvis kan jag däremot titta en del avsnitt Orphan Black imorgon, något att se framemot!

Kommentera

Publiceras ej