cr: weheartit
 
Har skrivit en version av ett talet jag tänkt framföra på nationella. Men jag känner mig så himla osäker, och allt flyter inte på lika bra som det borde. Det känns inte som om jag ens har med hälften av det som behövs för högre betyg. Håller på att få en smärre kollaps. Orkar helt enkelt inte. Dessutom måste talet i princip vara färdigt till imorgon då vi ska lämna in nån sorts matris på vad talet ska handla om.
 
Dessutom var träningen inte bra idag igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre. Vill bara fortsätta spela, för jag älskar ju fotboll. Men varje gång jag kommer till träningen tappar jag lusten mer och mer. Lagkamraterna är inte speciellt kamratliga och träningarna är för det mesta inte utvecklande överhuvudtaget. Känner hur jag tappar mer och mer av min förmåga och jag vet inte vad jag kan göra åt det. Känslan jag får, och vad jag intalar mig själv är att jag är dålig och usel. Och jag kan inte vara dålig, inte på något det är meningen att jag ska vara bra på. Om jag fortsätter så här kommer jag ta död på mig själv.
 
Det är verkligen inte speciellt bra just nu. Vet inte hur jag ska orka med det som behöver göras, vill helst av allt bara sova och läsa. Jag orkar helt enkelt inget annat. Dessutom tar allergin kål på mig och ja, jag vet inte ens.

Kommentera

Publiceras ej