cr: weheartit
 
(Alltså jag älskar John Green så mycket och jag vill läsa om The Fault in Our Stars igen och läsa fler av hans böcker och åhhhh)
 
Dagen har minst sagt varit lite upp och ner, men trots det avslutades den på ett hyfsat bra sätt med senaste avsnittet av Supernatural och en kopp te. Imorgon är det samling i aulan klockan 8.30 för nationella prov (är lite bitter eftersom att jag annars har sovmorgon till 10.40) och sen är det bara att kämpa sig igenom de resterande två lektionerna. Tänkte möjligtvis även pressa in ett gympass på håltimmen, men vi får se hur det blir med det. Annars ber jag just nu för att få sommarjobb eftersom att jag desperat behöver pengarna det skulle inbringa till London-resan. Nu ska jag gå och läsa Icons eftersom att jag äntligen läste ut första delen av A Storm of Swords idag. God natt!
 
(Sen har jag haft seriepremiär idag, förlorade med 5-2 och resten ska vi inte prata om då det är just matchen och saker som inträffade där som varit det tråkiga under dagen. Kort sagt funderar jag på att ta en liten paus från fotbollen, typ en/två veckor eller så, bara för att det jag utsatts för inte är okej.)

Kommentera

Publiceras ej