Har inte bloggat på år och dar känns det som, men tro det eller ej, pausen har varit välbehövlig. Kommer knappt ihåg vad jag gjort under dessa veckor, men en hel del träning, läxor och matcher har jag i alla fall hunnit med. Imorgon är det ingen skola för mig, vilket det inte var igår eller idag heller. På torsdag blir det städning och kubb med klassen och på eftermiddagen tar familjen flyget till Stockholm.
 
Imorgon tänkte jag passa på att städa lite grann här hemma, för att underlätta lite för mina underbara föräldrar. Packa resväskan måste även det göras och ett joggingpass plus styrketräning bör hinnas med innan jag möter upp bästa kompisen som äntligen kommit upp från Umeå och går och tittar på när studenterna går balen. På torsdag börjar fotbolls-VM. På fredag sitter jag och lillasyster i Friends Arena och tittar på One Direction. På måndag börjar jag sommarjobbet på fotbollsskolan och den 26-29/6 befinner jag mig på Piteå Summer Games och myser och tittar fotboll mest hela tiden. Och sist men inte minst, den sjuttonde juli sitter jag på ett flyg till allra bästa London. Den här sommaren kommer bli perfekt.
 
Idag bokade vi biljetterna till Harry Potter Studio Tour och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Vi besökte även mitt nya kusinbarn, en söt liten tjej som föddes för en dag sedan, och lämnade lite kläder plus en godispåse till hennes storebror.
 
Jag fick igår även reda på att jag kommer att gå ut med A i alla kurser och jag är förbannat stolt över mig själv. Helt plötsligt känns all stress och alla sammanbrott nästan värt det. Nästan.
 
Nu ska jag försöka pallra mig i säng om jag ska orka med allt jag ska försöka klämma in imorgon, för jag känner på mig att det kommer bli en fullspäckad dag.
 
 

Kommentera

Publiceras ej