cr: weheartit
 
Trots att det var en väldigt trött Felicia som släpade sig upp ur sängen för att åka till skolan. Dagen har dock haft en positiv utveckling, efter en halvt misslyckad redovisning/experiment på kemin utvecklade dagen sig till det bättre. Fick sluta trettio minuter innan de flesta andra eftersom att jag redan gjort klart veckans egentliga mål för matten. Efter skolan åkte jag och mysfikade med lillasyster och i samma veva fick jag sms från chefen jag hade under förra årets fotbollsskola som frågade om jag var intresserad av att jobba i år igen, en fråga jag naturligtvis svarade ja på. Gillade faktiskt jobbet starkt förra året, eftersom att fotbollen är ett av mina stora intressen och eftersom att jag fick jobba med en till större delen härlig, men smått galen, grupp människor.
 
Nu på kvällskvisten har jag äntligen bestämt mig för vad mitt tal till nationella (svenska) ska handla om, och sprungit någon kilometer. Under springningen kunde jag dock knappt andas så det gick väl inte sådär jättebra (efter ett ryck på ca 100 m började mina armar domna bort??), men det var skönt att få lite fart i de där benen. Ska nog börja ta acetylcystein igen, tillsammans med mina andra dopningsmedel mot den här hemska allergin. Nu sitter jag och tittar ESC och äter kvarg. Ska nog börja fila på mitt tal också, så att man slipper skriva hela saken imorgon och på torsdag.

Kommentera

Publiceras ej