foto/bild/whatever: jag // ps c5
 
Så sen jag sist bloggade har det hänt en del. Först och främst har jag i princip bestämt mig för att inte åka till Rom nästa år. Mest beror det på personen jag tänkt åka med och jag har helt enkelt kommit fram till att jag inte skulle vilja spendera fem dagar med henne utomlands. Jag vet inte riktigt var jag har henne och jag skulle hellre åka utomlands med någon av mina äldre och närmare kompisar, typ Anna.
 
För det andra så är Anna på visit här i staden (men åker hem imorgon), vilket såklart betyder att vi träffats. Igår kväll hyrde vi Carrie och tittade på den (som ändå var helt okej) och efter det tittade vi mysiga What's your number? bara för att det är en sorts tradition att titta en sådär allmänt klyschig kärlekskomedi efter att ha tittat en skräckis (vare sig den är läskig eller inte). Sen hann vi väl också prata om allt mellan himmel och jord innan hon cyklade hem lite efter två på natten. Snart är det i alla fall sommarlov och då kan vi ses nästan hur mycket vi vill!
 
Okej, sist men inte minst så bokade jag och familjen både flygbiljetter och hotell till/i London för två dagar sedan. Har inte riktigt hunnit smälta det hela, men den 17/7-22/7 kommer jag befinna mig i London och det gör mig så himla glad och exalterad! Förhoppningsvis får jag sommarjobb och har pengar som jag kan spendera, om inte får jag väl försöka lösa det hela (däremot kommer inte min fd klasskompis pappa att få det lätt om de inte anställer mig). MEN LONDON GUYS! It's too awesome for words.
 
Till veckan har jag nationella prov både måndag och torsdag (svenska), men annars tror jag inte att vi har något större på gång, inte än i alla fall. Veckan efter väntar muntliga nationella och någon gång ska det väl hinnas med ett historieprov på första världskriget. Äh, nu måste jag sova innan jag somnar sittande. Ska försöka läsa ut A Storm of Swords pt 1: Steel and Snow och sen tagga för första seriematchen imorgon!

Kommentera

Publiceras ej